مراسم دانش آموختگی دانشجویان دافوس آغاز شد
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی ایرنا، در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دوره های بیست و یكم و پنجم حرفه ای دافوس كه صبح امروز /دوشنبه/ در دانشگاه جنگ آغاز شد، جمعی از فرماندهان و مقامات عالی رتبه نظامی حضور دارند.

دراین مراسم پس از انجام تشریفات نظامی توسط فرمانده میدان و ادای احترام به جایگاه شهدا، مراسم سان از یگان‌های مستقر در میدان برگزار می شود.

همچنین در ادامه این مراسم پس از قرائت آیاتی از كلام‌الله مجید، گزارش تحصیلی توسط فرمانده دافوس ارایه می شود.

اهدای لوح دانش‌ آموختگی و نشان دافوس به دانشجویان برتر و پژوهشگران نمونه، نصب گروهی نشان دافوس بر سینه دانش‌آموختگان با حركات منسجم نظامی، حركت و استقرار پرچم دانش‌آموختگی دوره‌های بیست و یكم و پنجم حرفه‌ای كارشناسی ارشد مدیریت امور دفاعی از دیگر برنامه های این مراسم است.

دانش‌آموختگان دانشكده فرماندهی و ستاد ارتش از بین كاركنان نیروهای مسلح (ارتش جمهوری اسلامی(آجا)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی (ناجا)، ستاد كل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح (ودجا) و افسران برخی كشورهای دوست با حداقل مدرك كارشناسی از طریق آزمون اختصاصی و مصاحبه حضوری انتخاب شده اند و هم‌ اكنون با اخذ مدرك كارشناسی ارشد مدیریت امور دفاعی، مسوولیت‌های مختلف فرماندهی و مدیریت رده‌های میانی و بالاتر را در نیروهای مسلح بر عهده خواهند گرفت.

در ادامه این مراسم امیرسرتیپ دادرس معاون هماهنگ كننده و رییس ستاد مشترك ارتش سخنرانی می كند كه مشروح سخنان وی متعاقبا ارسال می شود.

سیام**1478





:: برچسب‌ها: روز تعطیل , مردم , رودخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 559
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: